Α. ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Σέβομαι τον εαυτό μου, τους συμμαθητές, τους δασκάλους και γενικά όλους τους μεγαλύτερούς μου.
Αποδέχομαι όλους τους συμμαθητές μου και συνεργάζομαι μαζί τους για την επίτευξη των στόχων του σχολείου.
Σέβομαι τη σχολική περιουσία.
Υποστηρίζω την άποψή μου με επιχειρήματα χωρίς να προσβάλλω κανένα.
Δεν αντιμιλώ, δε βρίζω και δε χτυπώ τους συμμαθητές μου. Κατά την επικοινωνία μου με τους άλλους, χρησιμοποιώ λέξεις ευγένειας όπως «παρακαλώ», «ευχαριστώ», «ορίστε», «με συγχωρείτε», «επιτρέπεται» και «συγγνώμη».
Στο κυλικείο στέκομαι στη γραμμή με υπομονή και ψωνίζω με ευγένεια.
Κατά τις μετακινήσεις μου στο σχολείο είμαι αθόρυβος και δεν ενοχλώ αντικείμενα στις άλλες τάξεις.
Στη συγκέντρωση είμαι καλός ακροατής.
Μετά το χτύπημα του κουδουνιού πηγαίνω γρήγορα στην τάξη.
Β. Πειθαρχία
Έρχομαι στο σχολείο μεταξύ 7:30 και 7:45 και πάντοτε με τη στολή μου.
Πάντοτε έρχομαι προετοιμασμένος στο σχολείο σύμφωνα με το ημερήσιο πρόγραμμά μου.
Ανεβοκατεβαίνω τις σκάλες με προσοχή.
Τα διαλείμματα βγαίνω από την τάξη.
Είμαι προσεκτικός στο μάθημα και δεν ενοχλώ τους συμμαθητές μου.
Ζητώ τη βοήθεια των παιδονόμων για οτιδήποτε χρειαστώ.
Συγυρίζω την καρέκλα και το θρανίο μου πριν αποχωρήσω από το σχολείο.
Μαθαίνω και εφαρμόζω τόσο τα δικαιώματά μου όσο και τις υποχρεώσεις μου.
Γ. Καθαριότητα
Σέβομαι, προστατεύω και βελτιώνω το περιβάλλον του σχολείου μου.
Έρχομαι πάντοτε καθαρός/ή και συγυρισμένος/η.
Φοράω πάντα τη στολή μου.
Ρίχνω τα άχρηστα στα καλάθια.
Πλένομαι μετά την τουαλέτα. Δεν σπαταλώ το χαρτί ή το νερό στην τουαλέτα ή οπουδήποτε αλλού στο σχολείο.
Διασταυρώνω τον δρόμο με τον σωστό τρόπο και σύμφωνα με τις υποδείξεις του τροχονόμου.